Laadukkaat ja tehokkaat TERVEYSTUOTTEET
hyvinvoinnin ja terveyden tukena:

Haluatko voida paremmin ja tarvitset lisää energiaa, terveyttä ja työvirettä?

Hyvä ravinto on yksi terveytemme perusta, mikä näkyy myös ihossa, lihaksissa ja nivelissä.
Nykypäivän ruoka ei valitettavasti sisällä tarpeeksi niitä ravintoaineita (mm. vitamiineja ja kivennäisaineita), mitä jokainen meistä tarvitsee jokapäiväisessä elämässään.

Kulutamme jatkuvasti ravintoaineita ja niiden tarve kasvaa mm. stressin, rankan työn ja liikunnan, sairastelun ja lääkekuurien yhteydessä.
Oireina tästä voi olla esim. yleistä väsymystä, sairastelua, jatkuvia flunssia, lihas- ja nivelkipuja, univaikeuksia tai suolisto-ongelmia sekä näkyä iho- ja hiusongelmina, allergioina ja selluliittina.

Ravintolisillä voimme ehkäistä useita nivelten ja lihasten rappeumasairauksia ja ylläpitää elinvoimaisuuttamme ja virkeyttä pitkään ikään. Unen laatu myös paranee, työteho ja energia näin lisääntyy.
FysioBalanssissa vahvistetaan myös terveyden perustaa ja tehty Fysioterapeutti Liisan Terveysvalmennuksessa ja fysioterapiahoitojen yhteydessä testauksia jo pian 150 asiakkaalle. Laadukkaan testin pohjalta juuri oikea yksilöllinen korjaus, jossa huomioidaan myös paino ja muu terveys, näkyy n.3-4 kk jälkeen selkeänä hyvinvoinnin paranemisena.

Verkkokauppaan helposti linkistä ja tilaamaan. Tervetuloa voimaan hyvin ja energisesti!

Zinzino

Testaa helposti ja edullisesti rasvatasapaino ja solukalvon kovuus ja jousto, näin imeytyminen ja solujen uusiutuminen on tehokkaampaa  Zinzino Balancetestin avulla.
Testi
Hyviä tuloksia on saatu esille jo FysioBalanssin n. 150 asiakkaalla
mm. hiljainen/matala-asteinen tulehdus Zinzino - testillä.

Ärtynyt paksusuoli on rauhoittunut ja suolisto-oireiden hoitoon ZinoBiotic - 8 kuidun tuotteella.
Suoliston hoitoon
linkki

Laihdutusta ja energiaa työkyvyn palautumiseen uupumisen jälkeen LeanShake - tuotteilla sekä laihdutuspaketeilla fysioterapia hoitojen ja yksilöllisen F
ysiovalmennuksen tukena.

Hyvä peruspaketti terveyteen ja energisyyteen, suosittelen aloittamaan tästä
Terveysprotokolla

Verkkokauppa

Tule testiin ja tutustumaan tuotteisiin!