Lonkka-, polvi-, jalkateräkipua ja turvotusta

Jos sinulla monta ongelmaa tai kipua jaloissa, varaa aika ensin Alaraaja-analyysiin ja muut jatkoajat fysioterapiaan/lymfaterapiaan.

Minulla on Alaraajojen fysioterapiaan ja kuntoutukseen 1,5 vuoden lisäkoulutus ja Tules- ja työfysioterapian erikoistuminen.

Koko alaraajan toiminta ja oireet on hyvä tutkia ja analysoida. Yksi ongelma johtaa yleensä myös toisen paikan esim. alaselän tai jopa rintarangan oireiluun ja kipuun.

Varaa aluksi 3-5 aikaa 1-2 x viikottain riippuen kivun määrästä.

Jos olet sairaslomalla tai sinun on jo vaikea liikkua, kipu yleensä lisääntyy ja vaivaa öisinkin, on hyvä hoitaa jalka, ettei tule muita kipuja esim. selkään tai terveempään jalkaan.

Saat kipuun, päivittäiseen toipumiseen ja kuntoutumiseen myös kotihoito-ohjeet. Näin pääset nopeammin kuntoon, liikkumaan paremmin ja ripeämmin töihin.

Faktaa!!  Joka vuosi tehdään jopa 10 0000 turhaa polvileikkauksia https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000002698539.html

Varaa siis 1. kerta Alaraaja-analyysiin 75 min tai 90 min ongelman laajuudesta riippuen

ja jatkohoidot 3 x fysioterapian alkupakettiin   3 x 60-90 min ongelman laajuuden mukaan  vähintään 1-2x /vko.

Fysioterapian kuntoutusjakson pituus riippuu ongelman suuruudesta ja kuinka kauan olet oireillut sekä oma aktiivisuus. Kuntoutussuunnitelma päivittyy koko ajan fysioterapiajakson aikana.

Maksu aina hoidon yhteydessä.

Maksutavat: käteinen, Mobilepay, maksupääte ja maksusitoumuksella laskutus

Kartta

Avoinna arkisin klo 10-18

Kysy yhtäkkisen kipuun tai vammaan akuuttiaikoja!