hellivä ja hoitava  lahjakortti!

Neck and Shoulder Massage

Voice Massage-

paketti

"Voice Massage" on äänen- ja puheenkäytön lihasten käsittelyä, jossa etsitään ja harjoitellaan hengityksen, kehon ja äänen oikea käyttö.

Voit olla stressaantunut, uupunut tai muuten vain kipeä purennan ja/tai hengityksen alueelta.

Upea hoito yhdistettynä Neurosonic-rentouden kanssa heti perään.

Holding Hands

Lymfapaketti

Lymfaterapia on turvotuksen erikoishoito, jolla parannetaan imunesteen kuljua ja näin poistetaan turvotusta. Se on kevyen lempeää, käsin annettavaa pumppaavaa hierontaa, jota voidaan käyttää monien sairauksien ja oireiden hoidossa sekä erittäin hyvä stressiin ja uupumukseen, näin auttaa erittäin kivuliasta myös uneen.

Hyvä lahjaidea esim.

Akuuttiapu särkyyn ja turvotukseen 3x 60 min & Neurosonic-rentous 25 min

Woman Sleeping

Neurosonic-

paketti

Tutustu ja ihastu uuteen NEUROSONIC - hoitoon! Se rentouttaa ja palauttaa tehokkaasti kiireen ja stressin keskellä.

''Neurosonic tuottaa erittäin matalataajuista värähtelyä. Luonnollisena mekanismina värähtelyenergia vaikuttaa tasapainottavasti suoraan autonomiseen hermostoon ja ohjaa kehoa meditaation kaltaiseen tilaan, jolloin palautuminen nopeutuu ja tehostuu.''

Shoulder Treatment

Fysiopaketti

Osta hemmotteluun, kipuun, särkyyn tai kireyteen hoitava ja hemmotteleva lahjakortti!

Nyt ilahduta ystävääsi ja lähimmäisiäsi lahjakortilla, joka tuo hyvää oloa, iloa ja terveyttä.

Autetaan läheisemme terveeksi!

Valitset vain hyvän ja sopivan hoidon ja summan.

Lahjakortti on voimassa 3 kk. Osta - maksa netissä - lähetä helposti sähköpostilla!