Päänsärkyä, kasvokipua ja niskajäykkyyttä

Oikea hoito on Päänsäryn ja purennan erikoiskäsittelyyn, Voice Massage-terapiaan. Varaa aluksi vähintään viikottaiset 2-3 hoitoa 60-90 min hoitoaika riippuen ongelman laajuudesta oireilun pitkäkestosuudesta.

Purentavaivoihin ja kasvo-päänsärkyihin löytyy apu meiltä.
Virheellinen purenta aiheuttaa usein epämääräisiä oireita esim. päivittäisenä päänsärkynä, kipuna kasvoissa, korvissa, niskassa ja hartioissa sekä heijastekipuja hampaiden ulkopuolelle, leukaniveliin ja purentalihaksiin.

Potilaalla esiintyy hampaiden narskuttelua eli ”Bruksaamista” ja purentalihaksiin syntyy pysyvä jännitystila ja purennan toimintahäiriö, josta hampaat kuluvat ja leukaniveliin tulee kulumia. Aiheuttajina voi olla virheellinen purenta, puutuvat hampaat tai erilaiset vammat.

Jännitys, stressi ja uniongelmat lisäävät ongelmia.

Purentavaivojen hoito on yhteistyötä purentaan erikoistuneen fysioterapeutin ja erikoistuneen hammaslääkärin ( Purentafysiologin ) kanssa.

Tähän erikoistunut Fysioterapeutti FysioBalanssissa tutkii ja hoitaa purenta-alueen lihaksiston ja leukanivelen häiriintyneen toiminnan, ohjaa rentouttavia ja toimintaa parantavia harjoitteita, jotka auttavat leukaniveliä liikkumaan oikein.​​

Maksu aina hoidon yhteydessä käteinen, MobileBay, maksupääte ja maksusitoumuksella laskutus

Kartta