Koulutus

•  Fysioterapeutti

*  Erikoistumisjatkokoulutukset:

1. Tules ( Tuki- ja elinsairauksien ) fysioterapiaan  ( 1 v Helsinki )

2. Työfysioterapia ja ergonomia  ( 1 v Helsinki )

3. Alaraajojen fysioterapiaan  ( 2 v Turku ja Helsinki )

•  Lymfaterapeutti ( Suomen Lymfahoito, Helsinki 1998 )

•  Voice Massage - terapeutti  ( menetelmän kehittäjä Leena Koskinen koulutus, Siilinjärvi 1999 )

•  LPG-terapeutti  ( Nizza, Ranska 2006 )

•  Kuntovalmentaja, Liikunnanohjaaja ( Rovaniemi ) sekä FysioPilates ( Helsinki ) ja FysioTrainer  ( Helsinki )

•  Työnohjaaja  ( Helsingin yliopisto 2012 )

-  Seksuaalineuvojan koulutus meneillään

-  Jatkuvaa lisäkoulutusta ja päivittämistä vaatii pysyminen tuloksellisessa ja yksilöllisessä fysioterapiassa

-  Uusimpana päivitykset MDT eli McKenzie-menetelmän A-osio Selkä 4 pvää 5/2023 Oulussa ja Kaula- ja rintarangan kiputilat B-osio 4 pvää 8/2023 Oulussa

Fysioterapeuttinen Pilates-menetelmällä kuntoutus tuki- ja liikuntaelinongelmiin ja uudet tutkimustulokset maailmalta, Ft Jarmo Ahonen  2pvää marraskuu 2023 Kokkolassa

Työkokemus

*  Fysioterapeuttina 5 vuotta fysioterapiaa ja kuntoutusasiakkaita Siuntion Kuntoutumiskeskuksessa

•  Kuntoutus- ja poliklinikkakäynteinä fysioterapeutin hoitotyötä nyt jo kiitettävät 30 vuotta:

- työikäisten aikuisten fysioterapiaa ja kuntoutusta

- eläkeläisten, seniorien ja sotaveteraanien fysioterapiaa ja kuntoutusta

•  Työfysioterapeuttina 10 vuotta ja vastaavana työfysioterapeuttina Yksityisellä lääkäriasemalla yli 20 ravintola-, kaupan ja vähittäiskaupan suurille firmaketjulle Työterveyshuollossa.

mm. Vastaavana assistettina, tutkimustestistön luojana ja toteuttajana nykyisen THL:n Tutkimusprofessori Timo Partosen tutkimustyössä "Kaamosmasennus ja kirkasvalo"  1996-1998. Timo Partonen, nykyisin asiantuntijana unesta ja mielenterveydestä, kaamosmasennuksesta jne

•  Erikoistuneena Tuki- ja liikuntaelinsairaudet ( Tules ) ja Alaraajoihin yli 25 vuotta

•  Lymfaterapeuttina hoitaen Kivun ja kirurgian leikkauksen jälkeinen hoito sekä kuntoutusta yli 25 vuotta

*  Voice Massage-terapeuttina pian 25 vuotta