Koulutus

•  Fysioterapeutti

Erikoislisäkoulutukset:  1.Tules (Tuki- ja elinsairauksien) fysioterapiaan  (1 vuosi Helsinki),       2.Työfysioterapia ja ergonomia  (1 vuosi Helsinki) ja 3.Alaraajojen fysioterapiaan  (2 vuotta Turku ja Helsinki)

•  Lymfaterapeutti (Suomen Lymfahoito, Helsinki 1998)

•  Voice Massage-terapeutti (Siilinjärvi 1999)

•  LPG-terapeutti  (Nizza, Ranska 2006)

•  Kuntovalmentaja, Liikunnanohjaaja (Rovaniemi) sekä FysioPilates  ja FysioTrainer  (Helsinki)

•  Työnohjaaja  (Helsingin yliopisto 2012)

-  Nyt tällä hetkellä Seksuaalineuvojan koulutus meneillään 2018 -

Työkokemus

*  Fysioterapeuttina 5 vuotta fysioterapiaa ja kuntoutusasiakkaita Siuntion Kuntoutumiskeskuksessa

•  Kuntoutus- ja poliklinikkakäynteinä fysioterapeutin hoitotyötä yht. 25 vuotta:

- työikäisten aikuisten fysioterapiaa ja kuntoutusta

- eläkeläisten, seniorien ja sotaveteraanien fysioterapiaa ja kuntoutusta

•  Työfysioterapeuttina 10 vuotta ja vastaavana työfysioterapeuttina Yksityisellä lääkäriasemalla yli 20 ravintola-, kaupan ja vähittäiskaupan suurille firmaketjulle Työterveyshuollossa.

mm.  Timo Partosen tutkimustyössä "Kaamosmasennus ja kirkasvalo" avustajana ja testistön luojana 1996-1998. Timo Partonen, nykyisin asiantuntijana unesta ja mielenterveydestä, kaamosmasennuksesta jne Tutkimusprofessori THL

•  Erikoistuneena Tuki- ja liikuntaelinsairaudet (Tules) ja Alaraajoihin n. 20 vuotta

•  Lymfaterapeuttina hoitaen Kivun ja kirurgian leikkauksen jälkeinen hoito sekä kuntoutusta yli 20 vuotta

Voice Massage-terapeuttina 20 vuotta

•  Työnohjaajana  yksilöllisiä ja pienryhmiä 8 vuotta

•  Esimiestyö ja vastaavana johtajana yht. 16 vuotta 4 Yksityisissä Fysikaalisissa hoitolaitoksissa

•  Erikoistuneena Fysioterapeuttina muutamassa pienessä yksityisissä hoitolaitoksissa työikäisten ja seniorin fysioterapiassa kohdentaen palvelut yksityisille ja kunnallisille sektoreille, sisältäen myös vakuutusasiakkaiden maksusitoumukset sekä kotikäynnit 16 vuotta

•  Liikunnan ja eril. ryhmien ohjausta  30 vuotta, joka nykyisin pääasiassa mm. Fysio Balanssi ja Fysio Pilates

•  Henkilökohtainen kuntovalmentajana yht. 25 vuotta, josta päivitetty koulutus ja tieto mm. Fysio Trainer (Physio Trainer, Personal Trainer-koulutus fysioterapeuteille)

Erikoisosaaminen - kokonaisvaltainen hyvinvointi ja terveys

•  Laaja, pitkä ja monipuolinen koulutus, työkokemus ja jatkuva täydennyskoulutus ja päivitys kuntoutuksen ja fysioterapian alalta

•  Tules Fysioterapia (sis. selkä, niska-hartia, olkapää, ranne, lonkka ja jalka)

•  Purenta-, ääni- ja hengitysongelmat sekä päänsärky-kasvokipuiset ja leikatut

•  Leikkauksen jälkeinen kivun hoito ja kuntoutus lymfaterapian, fysioterapian ja LPG-terapian keinoin

•  Kivunhoito ja kuntoutus

•  Terapeuttinen harjoittelu

•  Liikunnan ohjaus ja henkilökohtainen kuntovalmennus

*  Ravinnon avulla kehon, lihaksiston, hermotun ja suoliston terveyttä 16 vuotta

Monipuolinen kilpailu- ja urheilutaustani mm.

*  uinti, hiihto ja yleisurheilu

*  koripallo ja pesäpallo

*  laskettelu, squash

Musiikkitausta