Cryohoito= kylmähoito paikallishoitona X°CRYO – kylmähoito­laitteella

Uutta innovaatiota kipuun ja kuntoutukseen!!

Suomessa kehitetty ja valmistettu X°CRYO on suunniteltu käytettäväksi ihon, nivelten ja lihasten paikallisiin huippukylmähoitoihin eri puolille kehoa.

Se soveltuu erityisesti liikkuvuuden lisäämiseen, tulehduksien ja turvotuksen lieventämiseen esim. polvissa, nilkoissa, ranteissa ja kyynärpäissä sekä kivun lievitykseen.

Erittäin hyvä leikkauksen jälkeisen lymfaterapian, kuntoutuksessa fysioterapian yhteyteen ennen tai jälkeen sekä aktiivisen harjoittelun ja liikunnan jälkeen auttamaan nopeuttaen palautumista ja ehkäisemään lihaskipua.

Huippukylmähoitoa voi tehdä myös kasvoille siihen suunnitellulla cryofacial-maskilla mm. Voice Massage-terapiassa purennan käsittelyn tueksi.

X°CRYO-laitteella hoito on helppoa, turvallista ja nopeaa.

Suositeltu hoidon kesto fysioterapiassa on 1-3 min /paikka 10-30 min.

Hinnat:

Cryon - fysioterapia  35 e hoitoalue 10-15 min

Cryon - fysioterapia  65 e hoitoalue 30 min

Cryo-terapiaa voidaan antaa myös paljon laajemmin kauneudenhoidossa ja hoitoajat ovat silloin erilaisia.

Miten cryoterapia toimii?

Cryoterapia perustuu ihokudoksen nopeaan ja hallittuun jäähdytykseen.

Hoito saa aikaan niin sanotun "thermoshokin", joka lisää elimistön omaa verenkiertoa, aineenvaihduntaa ja hyvänolon endorfiinien vapautumista. Näin tulehdus lievittyy, kipulääkkeet vähenee ja voit taas harrastaa ja liikkua.

Kun elämä kuluttaa niveliä, kylmä palauttaa kivuttoman käytön!

Vanha fysioterapiassa käytetty hoitomenetelmä nyt helposti ja tehokkaasti laitteella.