Kadonneen vyötärön metsästys

Viime syksyllä keveni ja ilahtui 5 naista -10kg kevyemmäksi!!

Viikottaisella  1,5 tunnin  LPG-fysioterapialla ja yksilöllisellä ohjauksella. Sitoudut 10-25 x hoitosarjaan (2-3 kk hoitopakettiin), joka vähentää kireydet, kivut ja säryt. Saat yksilöllinen hoito-ohjeet ja neuvot.

Samalla tulee vartalon muokkausta tehokkaalla LPG-hoitokoneella, kroppa energiseksi ja joustavammaksi.

Yksilöllinen LPG-lymfaterapia poistaa turvotuksen jaloista, vapauttaa pakaran hermokivut ja selän lihasjäykkyydet!

Saat joustavan ja kevyemmän kropan, unen paremmaksi ja paljon lisää energiaa jo 10 - 25 x yksilöllisellä LPG-hoitoterapialla.

Tule sinäkin ja ihastu!!   Lue lisää www.lpgterapia.fi

Viimeisellä hoitokerralla vertaamme ja mittaamme lopputestauksin ja haastatteluin miten olet edistynyt, voit paremmin ja oireet hävinneet sekä tavoitteet saavutettu.

VARAA AIKA NYT,  tutkitaan ja kartoitetaan ongelmakohtasi, tavoitteesi ja autan sinua käyttämään kehoa paremmin, löytämään uljas ryhtisi ja voimaan hyvin!

Maksu aina hoidon yhteydessä käteinen, MobileBay, maksupääte ja maksusitoumuksella laskutus