Erikoistunutta Tules Fysioterapiaa ja kuntoutusta

60 min : 75 e  6-15 x  hoitosarjana  ja   85 e yksittäisenä hoitokertana,

45 min : 60 e  6-15 x  hoitosarjana  ja   65 e yksittäisenä,

30 min : 50 e  6-15 x  hoitosarjana  ja   55 e yksittäisenä,

( ei sisällä laitehoitoa )

Fysioterapiassa korjataan kehon toimintakykyä, parannetaan rangan ja nivelten liikkuvuutta sekä

parannetaan lihasten tasapainoa. Näin vähentyy lihasten ja nivelten ylikuormitus ja kivut oireineen pienenevät.

Fysioterapia voi olla:

• Ennaltaehkäisyä

• Akuutin ja kroonisen kivun hoitoa

• Toipumisvaiheen kuntoutusta ( esim. leikkauksen jälkeen )

• Pysyvän vamman kuntoutusta

• Toimintakykyä ylläpitävää fysioterapiaa

Fysioterapiaan hakeudutaan yleisimmin lääkärin lähetteellä mutta myös ilman. Kelan sairasvakuutuskorvauksen voi saada vain lääkärin lähetteellä.

Tullessasi vastaanotolleni arvioimme yhdessä hoidon tarpeen, hoitosarjan pituuden ja mahdollisuudet.

Fysioterapiassa pyritään korjaamaan ja tasapainottamaan kehon toimintakykyä, parantamaan rangan ja nivelten liikkuvuutta sekä poistamaan lihasten epätasapainoa vahvistamalla heikkoja ja vähentämällä ylikuormitusta. Lisäksi pyritään edistämään hyvinvointia hoitaen ja ohjaten ylläpitämään kuntoa, työkykyä ja ennaltaehkäisemään uusia vammoja.

1.  Fysioterapiahoitokerralla: haastattelen, mittaan ja tutkin, jonka pohjalta valitsen tarpeellisen hoidon. Tuo mukaasi mahd. lääkärin statukset ja rtg:n kuvien raportit.

#fysioterapia #fysiopilates #särky #kireys #kipu